RSS

8 Gambar Kucing Paling Comel…

22 Feb
Hurm..rindu rasa nya nak bela kucing…tapi tak boleh..adoiii!!!! Maklum lah, tinggal dengan kakak yang dah beranak pinak…So, kena dengar laa cakap dia…Kalau tak dengar, dihalau dengan penyapu aku dibuatnya..hahaa…Okay, sekarang nih aku nak tunjuk gambar kucing yang paling comel kat korang..JOM…Layan…dowh!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haaaa….comel kan??hehee…geram betul aku tengok..meow…moew…
 
4 Comments

Posted by on 22 February 2012 in Macam-macam dari Gila Cool!!!!!

 

4 responses to “8 Gambar Kucing Paling Comel…

  1. intan puteri

    27 July 2012 at 2:46 pm

    semuanyaa comel seyh…

     
    • layandowh

      1 September 2012 at 5:56 am

      nak!!ambil laa satu…

       
  2. perth person

    30 November 2012 at 6:54 pm

    Cantik sangat tp takut x pandai main.mesti boring

     
    • layandowh

      1 December 2012 at 9:22 pm

      ala….ajar laa…selalu kucing..masa kecik2 aktif…bila dah besar,kurang aktif..hehee

       

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: